Müşteri Hizmetleri

(0212) 249 99 82

Dikkat Edilmesi Gerekenler

Hasar Durumunda Yapılması Gerekenler

Başınıza bir kaza geldiğinde ya da hasar yaşadığınızda, durum tespiti yaptıktan sonra öncelikle sigorta şirketiniz ya da sigorta aracınıza bildirimde bulunmalısınız. AXA Sigorta müşterisiyseniz, hasar uzmanlarımız sizin için süreci kolaylaştırırlar.

Hasar Hizmetleri

Hasar ihbarınızla başlayan hasar sürecinde Hasar uzmanlarımız; Hasar anında yapılması gerekenler için sizi yönlendirir, Tüm hasar işlemlerinizi sizin adınıza takip eder, İşlemlerinizi hızlı, doğru ve etkin şekilde sonuçlandırır, Hasar işlemlerinizin kısa sürede ödenmesini sağlar.

Hasar Süreci Nasıl İşler?

Hasar tarihten itibaren 5 iş günü içerisinde sigorta şirketine ihbarda bulunulması gerekir. İlgili sigorta şirketi hasar ihbarından sonra hasar tespiti için eksper Tazminatın kısa sürede ödenebilmesi için hasar ile ilgili belgelerin sigorta şirketine ya da eksperin kendisine doğrudan ulaştırılması gerekir...

Anlaşmalı Araç Servisleri

Kasko sigortası kapsamında anlaşmalı araç servislerinden yararlanmak için poliçenizin geçerli olduğu anlaşmalı servise hasarlı aracı götürüp ihbarda bulunmalıdır. Hasarın sigorta şirketi tarafından onaylanması sonucunda servis aracın tamirini gerçekleştirir ve hasar ödemesini direkt sigorta şirketinden tahsil eder.

Anlaşmalı Sağlık Kuruluşları

Özel sağlık sigortası kapsamında anlaşmalı sağlık kuruluşlarından herhangi birinde ayakta veya yatarak tedavi gören sigortalıların tedavi giderleri poliçelerinin teminat limitleri dahilinde sigorta şirketi tarafından doğrudan anlaşmalı sağlık kuruluşlarına ödenir.

Genel ve Özel Şartlar

Genel Şartlar aynı sigorta türü için tüm sigorta şirketleri genelinde geçerlidir. Özel şartlar ise sigorta şirketine ve ürünlere göre değişiklik gösterir. DASK sigortası, zorunlu trafik sigortası ve ferdi kaza sigortasının sigorta şirketlerine göre değişen özel şartları bulunmamaktadır.

TOP